FAQ
Veel gestelde vragen

Bestellen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar om de order binnen 48 uur te verzenden. Wanneer een levering toch vertraagd is, proberen wij je hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen. Zodra wij de order hebben overgeleverd aan onze vervoerder, dan ontvang je een track & trace om de voortgang van je bestelling te volgen.

Is je product beschadigd of heb je een klacht?

Ben je niet tevreden over je aankoop, of is deze beschadigd? Dan verzoeken wij je vriendelijk om dit zo snel mogelijk te melden via info@dognme.nl. Wij zullen dan samen met je kijken naar een passende oplossing.


Retouren

Mijn bestelling retourneren, hoe werkt dat?

U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 4,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Stuur je retourzending naar het volgende adres:

Dog N Me B.V.
Retselseweg 12B
5473 HC, Heeswijk Dinther
Nederland

Terugbetaling

Zodra we de geretourneerde producten in goede orde hebben ontvangen, zullen wij het orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van het product terugbetalen. Voor de terugbetaling gebruiken we hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt uitgevoerd, tenzij anders overeengekomen. Er worden geen kosten in rekening gebracht voor de terugbetaling.We kunnen de terugbetaling uitstellen totdat we het product hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je het product hebt teruggezonden, afhankelijk van wat het eerst gebeurt.

 

Overige vragen

Heb je een andere vraag?

Neem dan gerust contact met ons op. Klik hier voor de contactopties.

---- Deutsch ----

Bestellung

Wie lange dauert die Lieferung meiner Bestellung?

Wir bemühen uns, Ihre Bestellung innerhalb von 48 Stunden zu versenden. Sollte sich die Lieferung dennoch verzögern, werden wir Sie so schnell wie möglich darüber informieren. Sobald wir Ihre Bestellung an unseren Versanddienstleister übergeben haben, erhalten Sie eine Sendungsverfolgungsnummer (Track & Trace), mit der Sie den Status Ihrer Lieferung verfolgen können.

Ist Ihr Produkt beschädigt oder haben Sie eine Beschwerde?

Sind Sie mit Ihrem Kauf nicht zufrieden oder ist dieser beschädigt? Dann bitten wir Sie, uns so schnell wie möglich per E-Mail an info@dognme.nl zu kontaktieren. Gemeinsam werden wir eine passende Lösung finden.

Rücksendung

Wie funktioniert die Rücksendung meiner Bestellung?

Sie haben das Recht, Ihre Bestellung innerhalb von 30 Tagen nach Erhalt ohne Angabe von Gründen zu widerrufen. Nach dem Widerruf haben Sie weitere 14 Tage Zeit, um das Produkt zurückzusenden. Sie erhalten dann den vollständigen Bestellbetrag einschließlich der Versandkosten zurückerstattet. Lediglich die Kosten für die Rücksendung von Ihrer Adresse zum Online-Shop tragen Sie selbst. Diese betragen etwa 4,25 € pro Paket. Für die genauen Tarife konsultieren Sie bitte die Website Ihres Versanddienstleisters.Senden Sie Ihre Rücksendung bitte an folgende Adresse:

Dog N Me B.V.
Retselseweg 12B
5473 HC, Heeswijk Dinther 
Niederlande

Rückerstattung

Sobald wir die zurückgesendeten Produkte in einwandfreiem Zustand erhalten haben, erstatten wir den Bestellbetrag innerhalb von 14 Tagen nach Eingang der Ware zurück. Für die Rückzahlung verwenden wir dasselbe Zahlungsmittel, das Sie bei der ursprünglichen Transaktion verwendet haben, sofern nicht ausdrücklich etwas anderes vereinbart wurde. Für die Rückerstattung entstehen Ihnen keine Kosten. Wir können die Rückzahlung verweigern, bis wir die Ware erhalten haben oder Sie den Nachweis erbracht haben, dass Sie die Ware zurückgesendet haben – je nachdem, welcher Zeitpunkt früher eintritt.

---- English ----

Order

What is the delivery time for my order?

We aim to ship your order within 48 hours. If a delivery is unexpectedly delayed, we will do our best to inform you as soon as possible. Once we have handed your order over to the shipping carrier, you will receive a track & trace code to follow the progress of your delivery.

Is your product damaged or do you have a complaint?

Are you not satisfied with your purchase, or has it arrived damaged? If so, we kindly ask you to report this to us as soon as possible via info@dognme.nl. Together, we will look for a suitable solution.

Returns

Returning My Order – How Does It Work?

You have the right to cancel your order within 30 days of receipt without providing any reason. After cancellation, you have another 14 days to return the product. You will then be refunded the full order amount, including any standard shipping costs. Only the return shipping costs from your home to our webshop are at your own expense. These costs are approximately €4.25 per package; please consult your carrier's website for the exact rates.Please send your return shipment to the following address:

Dog N Me B.V.
Retselseweg 12B
5473 HC, Heeswijk Dinther 
The Netherlands

Refunds

Once we have received the returned products in good condition, we will refund the order amount within 14 days of receiving the product. We will use the same payment method you used for the original transaction, unless otherwise agreed. No fees will be charged for the refund. We may delay the refund until we have received the returned product or until you have provided proof of return shipment, whichever comes first.